Використання нейромаркетинга

Папуша, К. А. (2020) Використання нейромаркетинга. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. pp. 55-57.

[img] Text
zb-55-57.pdf

Download (647kB)

Abstract

Мета даної роботи полягає в з'ясуванні сутності поняття «нейромаркетинг», його складових елементів і основних відмінностей від традиційного маркетингу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Нейромаркетинг ; конкурентна боротьба ; ринок ; традиційний маркетинг
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 01 Feb 2023 09:28
Last Modified: 01 Feb 2023 09:28
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5005

Actions (login required)

View Item View Item