Формування комунікативної компетенції у молодших школярів на матеріалі німецькомовних казок : кваліфікаційна робота освітнього ступеня "магістр"

Мархоцька, А. О. and Левицька, Л. А. and Овсієнко, Л. О. (2022) Формування комунікативної компетенції у молодших школярів на матеріалі німецькомовних казок : кваліфікаційна робота освітнього ступеня "магістр". Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси.

[img] Text
Мархоцька А..pdf

Download (927kB)

Abstract

Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню формування комунікативної компетенції у молодших школярів на матеріалі німецькомовних казок. Казка є першим літературним твором у житті кожної людини, який глибоко відображає дух, менталітет та культуру народу. Процес реалізації відбувається не лише за допомогою художніх образів, важливу роль відіграють і специфічні мовні засоби. Саме тому ключову роль відіграє мова літературного твору. Казки, незалежно від статі та віку їх героїв, мають велике психологічне значення для дітей різного віку, оскільки полегшують зміну ідентифікацій залежно від проблем, що хвилюють школяра. Дитина легко входить у незвичну йому казкову обстановку, миттєво стаючи учасником подій розповіді, разом із тим вільно переключається на прозову повсякденність. Хоча дитина і відчуває, що казки нереальні, але водночас припускає, що ці події можуть відбуватись насправді. Так проявляється двоїстість літературних переживань дитини: відчуття казковості в реальному, буденному та реальному казковому, чарівному.

Item Type: Other
Uncontrolled Keywords: комунікативна компетенція ; соціолінгвістика ; делл х. хаймсон ; казка ; уроки німецької мови
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов > Кваліфікаційні та магістерські роботи
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 26 Dec 2022 12:19
Last Modified: 23 May 2023 13:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4920

Actions (login required)

View Item View Item