Фірмовий стиль готелю як спосіб максимілізації продажу готельних послуг

Бутенко, Л. Ю. and Копицяк, Ю. І. (2014) Фірмовий стиль готелю як спосіб максимілізації продажу готельних послуг. Туризм і гостинність в Україні: стан, проблеми, тенденції, перспективи розвитку : матер. IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 жовтня 2014 р., м. Черкаси) / відп. за вип. : С. Р. Пасєка, В. І. Новикова. pp. 22-27.

[img] Text
zb_2014-19-27.pdf

Download (416kB)

Abstract

Мета статті – визначити роль фірмового стилю готельного підприємства як складову маркетингової діяльності, що значною мірою впливає на збільшення продажу готельних послуг.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: готельне підприємство ; фірмовий стиль ; маркетингова діяльність
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Aug 2022 11:00
Last Modified: 09 Aug 2022 11:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4860

Actions (login required)

View Item View Item