Бутенко, Л. Ю. and Копицяк, Ю. І. (2014) Фірмовий стиль готелю як спосіб максимілізації продажу готельних послуг. Туризм і гостинність в Україні: стан, проблеми, тенденції, перспективи розвитку : матер. IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 жовтня 2014 р., м. Черкаси) / відп. за вип. : С. Р. Пасєка, В. І. Новикова. pp. 22-27.
Text
zb_2014-19-27.pdf Download (416kB) |
Abstract
Мета статті – визначити роль фірмового стилю готельного підприємства як складову маркетингової діяльності, що значною мірою впливає на збільшення продажу готельних послуг.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | готельне підприємство ; фірмовий стиль ; маркетингова діяльність |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Aug 2022 11:00 |
Last Modified: | 09 Aug 2022 11:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4860 |
Actions (login required)
View Item |