Методичні вказівки із застосування особистісно орієнтованого навчання іноземної мови за професійним спрямуванням на основі технології різнорівневого підходу

Колісник, В. Ю. (2015) Методичні вказівки із застосування особистісно орієнтованого навчання іноземної мови за професійним спрямуванням на основі технології різнорівневого підходу. [Teaching Resource]

[img]
Preview
Text
0af4ffe5-c2e2-4ee4-aee2-5ac79ecb09c5.pdf

Download (811kB) | Preview

Abstract

Методичні вказівки покликані ознайомити викладачів іноземної мови з поняттям різнорівневого підходу до навчання іноземної мови за професійним спрямуванням як різновиду особистісно орієнтованого навчання. Структуру методичних вказівок складають два розділи. Матеріал першого охоплює суть і основні принципи особистісно орієнтованого навчання, форми використання різнорівневих завдань, основні умови й етапи його впровадження в навчальний процес, функції навчання іноземної мови за професійним спрямуванням. Другий розділ ґрунтується на педагогічному досвіді автора, методичних вказівках і педагогічних здобутках викладачів кафедри іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. У пропонованій праці закцентовано на перевагах застосування технології різнорівневого підходу для викладачів і позитивних аспектах навчання для студентів. Важливу увагу приділено й складнощам викладання й вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням, відтак запропоновано конструктивні рекомендації щодо розв’язання деяких проблем студентів. Методичні вказівки розраховані на викладачів іноземної мови й усіх зацікавлених методикою різнорівневого навчання. Рекомендується використовувати для немовних спеціальностей університету.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: Філологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 21 Jul 2015 21:35
Last Modified: 27 Jul 2015 14:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/461

Actions (login required)

View Item View Item