Візуальний супровід побудови перерізів многогранників у підручнику

Тарасенкова, Н. А. (2017) Візуальний супровід побудови перерізів многогранників у підручнику. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 5 (№ 134). pp. 48-54.

[img] Text
n._a._tarasenkova_visuin_a_textbook.pdf

Download (692kB)

Abstract

У статті висвітлено теоретичні аспекти візуального супроводу змісту навчання в підручнику математики та розкрито особливості створення в підручнику дидактично доцільного зорового ряду на прикладі теми «Побудова перерізів многогранників».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: загальноосвітня школа ; підручник математики ; ілюстративний матеріал ; зоровий ряд навчання
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Jun 2021 13:10
Last Modified: 11 Jun 2021 13:10
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4556

Actions (login required)

View Item View Item