Тарасенкова, Н. А. (2017) Візуальний супровід побудови перерізів многогранників у підручнику. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, Т. 5 (№ 134). pp. 48-54.
![]() |
Text
n._a._tarasenkova_visuin_a_textbook.pdf Download (692kB) |
Abstract
У статті висвітлено теоретичні аспекти візуального супроводу змісту навчання в підручнику математики та розкрито особливості створення в підручнику дидактично доцільного зорового ряду на прикладі теми «Побудова перерізів многогранників».
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | загальноосвітня школа ; підручник математики ; ілюстративний матеріал ; зоровий ряд навчання |
Subjects: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 11 Jun 2021 13:10 |
Last Modified: | 11 Jun 2021 13:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4556 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |