Дидактичний аналіз підручника математики: новації та результати самооцінювання слухачів дистанційного курсу підвищення кваліфікації

Тарасенкова, Н. А. (2020) Дидактичний аналіз підручника математики: новації та результати самооцінювання слухачів дистанційного курсу підвищення кваліфікації. Science and education a new dimension, Т. 221 (№ 8). pp. 40-43.

[img] Text
2020_.pdf

Download (706kB)

Abstract

У статті висвітлено особливості оновленого змісту завдань курсу підвищення кваліфікації вчителів математики за авторською програмою «Удосконалення засобів навчання математики (за класами)» та проаналізовано результати самооцінювання слухачів під час опанування першої частини «Дидактичної аналітики».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: загальноосвітня школа ; підручник математики ; удосконалення професійної підготовки вчителя математики ; професійний тренінг
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Jun 2021 09:10
Last Modified: 11 Jun 2021 09:10
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4548

Actions (login required)

View Item View Item