Змістові особливості вивчення математичних фактів у шкільному курсі математики

Тарасенкова, Н. А. (2019) Змістові особливості вивчення математичних фактів у шкільному курсі математики. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 188 (VII). pp. 63-66.

[img] Text
2019_seanewdim_tarasenkova.pdf

Download (399kB)

Abstract

У статті висвітлено особливості змісту та організації вивчення математичних фактів у шкільному курсі матема- тики. Пропонується навчати учнів будувати твердження за типом заперечення. Звертається увага на важливості використан- ня змістових і візуальних акцентів та мнемонічних прийомів для полегшення сприймання і запам’ятовування учнями склад- них математичних тверджень і співвідношень.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: загальноосвітня школа ; навчання математики ; вивчення аксіом, теорем і формул
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 10 Jun 2021 13:55
Last Modified: 10 Jun 2021 13:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4545

Actions (login required)

View Item View Item