Тарасенкова, Н. А. (2019) Змістові особливості вивчення математичних фактів у шкільному курсі математики. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 188 (VII). pp. 63-66.
![]() |
Text
2019_seanewdim_tarasenkova.pdf Download (399kB) |
Abstract
У статті висвітлено особливості змісту та організації вивчення математичних фактів у шкільному курсі матема- тики. Пропонується навчати учнів будувати твердження за типом заперечення. Звертається увага на важливості використан- ня змістових і візуальних акцентів та мнемонічних прийомів для полегшення сприймання і запам’ятовування учнями склад- них математичних тверджень і співвідношень.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | загальноосвітня школа ; навчання математики ; вивчення аксіом, теорем і формул |
Subjects: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 10 Jun 2021 13:55 |
Last Modified: | 10 Jun 2021 13:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4545 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |