Експеримент як засіб мотивації природничонаукової пізнавальної діяльності учнів

Нінова, Т. С. and Бардадим, О. В. (2018) Експеримент як засіб мотивації природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький (№ 47). pp. 288-290.

[img] Text
Збірник 47.pdf

Download (168kB)

Abstract

Важливим завданням компетентнісної парадигми освіти є розвиток природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Оскільки природничі науки розвиваються на основі експерименту, то на перше місце під час навчання має виходити розвиток експериментальних вмінь учнів. Оскільки міцні і довготривалі знання здобувається з досвіду вважаємо, що домашній експеримент – один із видів експериментів, який дозволяє розвивати мислення, закріплює вивчений шкільний матеріал, вчить використовувати набуті в школі знання і вміння, формує навички планування роботи та практичні експериментальні вміння учнів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навчально-дослідницька діяльність ; пізнавальна самостійність ; дослідницькі компетенції ; етапи навчально-дослідницької діяльності ; навчально-дослідницькі вміння ; методичний підхід
Subjects: Природничі науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Jun 2021 15:25
Last Modified: 12 May 2023 09:03
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4525

Actions (login required)

View Item View Item