Нінова, Т. С. and Бардадим, О. В. (2018) Експеримент як засіб мотивації природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький (№ 47). pp. 288-290.
Text
Збірник 47.pdf Download (168kB) |
Abstract
Важливим завданням компетентнісної парадигми освіти є розвиток природничонаукової пізнавальної діяльності учнів. Оскільки природничі науки розвиваються на основі експерименту, то на перше місце під час навчання має виходити розвиток експериментальних вмінь учнів. Оскільки міцні і довготривалі знання здобувається з досвіду вважаємо, що домашній експеримент – один із видів експериментів, який дозволяє розвивати мислення, закріплює вивчений шкільний матеріал, вчить використовувати набуті в школі знання і вміння, формує навички планування роботи та практичні експериментальні вміння учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | навчально-дослідницька діяльність ; пізнавальна самостійність ; дослідницькі компетенції ; етапи навчально-дослідницької діяльності ; навчально-дослідницькі вміння ; методичний підхід |
Subjects: | Природничі науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 06 Jun 2021 15:25 |
Last Modified: | 12 May 2023 09:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4525 |
Actions (login required)
View Item |