Формування предметних компетентностей учнів з хімії на основі діяльнісного підходу

Бардадим, О. В. (2018) Формування предметних компетентностей учнів з хімії на основі діяльнісного підходу. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» : збірник матеріалів XX Всеукраїнської наукової конференції молодих учених 19-20 квітня 2018. Черкаси, Україна. pp. 463-465.

[img] Text
РОДЗИНКА_2018_ЮРИДИЧНІ НАУКИ. ЕКОНОМІКА. ТУРИЗМ. МЕНЕДЖМЕНТ. ІСТОРІЯ. ФІЛОСОФІЯ. ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНІ ТА КОМПЮТЕРНІ.pdf

Download (708kB)

Abstract

Важливими сучасними засобами і методами формування предметної компетенції з хімії є хімічний експеримент і практико-орієнтовані завдання з хімії, які сприяють формуванню предметних компетенцій, набуття життєвого досвіду учнів, досвіду практичної діяльності; забезпечують взаємозв’язок навчального матеріалу та життєвої практики школярів. Перспективу подальших наукових розвідок у цьому напрямі можуть становити педагогічні дослідження з метою уточнення базових понять діяльнісного підходу та виявлення зв’язків між ними, подальша розробка дидактичних аспектів та методичних підходів його реалізації при вивченні хімії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетенція ; компетентність ; предметна хімічна компетентність ; хімія
Subjects: Хімічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Jun 2021 10:49
Last Modified: 06 Jun 2021 10:50
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4510

Actions (login required)

View Item View Item