Проблема професійної підготовки фармацевтичних фахівців у педагогічній теорії та практиці медичних закладів вищої освіти

Лисенко, Н. В. (2020) Проблема професійної підготовки фармацевтичних фахівців у педагогічній теорії та практиці медичних закладів вищої освіти. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 2). pp. 56-61.

[img] Text
лисенко_Оригінал-макет (4)-56-61.pdf

Download (257kB)

Abstract

Статтю присвячено проблемі використання міждисциплінарного підходу до професійної підготовки майбутніх фармацевтів у системі викладання фахових дисциплін у сучасному ВНЗ, зокрема під час проведення практичних занять. Зазначено, що для вирішення основних завдань міждисциплінарної інтеграції важливі послідовність і систематичність при вивченні фахових дисциплін, адаптація поданого матеріалу у доступній, для широкого загалу студентів, формі, використання методів активного навчання, впровадження сучасних інформаційних технологій при викладанні фахових дисциплін спеціальності Фармація.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: фармацевтична галузь ; міждисциплінарний підхід ; освітня діяльність ; профільні дисципліни ; мотивація ; інформаційні системи; організаційно-методичний супровід; лікарська форма; рецептурний пропис; інтег- рація ; самовдосконалення
Subjects: Медицина, ОБЖ
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Jun 2021 09:19
Last Modified: 06 Jun 2021 09:19
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4504

Actions (login required)

View Item View Item