Гордійчук, А. (2020) Проблеми побудови освітнього процесу навчання математики на засадах інтегрованого підходу. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 23 груд. 2020 р.). Дніпро, 2020.
![]() |
Text
Gordiichyk_tezi..pdf Download (338kB) |
Abstract
У статті представлені результати анкетування вчителів математики щодо їх ставлення до міжпредметної інтеграції у навчанні математики.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | міжпредметна інтеграція ; інтегрований підхід у навчанні математики |
Subjects: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 May 2021 19:12 |
Last Modified: | 09 Jun 2021 12:13 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4391 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |