Проблеми побудови освітнього процесу навчання математики на засадах інтегрованого підходу

Гордійчук, А. (2020) Проблеми побудови освітнього процесу навчання математики на засадах інтегрованого підходу. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 23 груд. 2020 р.). Дніпро, 2020.

[img] Text
Gordiichyk_tezi..pdf

Download (338kB)

Abstract

У статті представлені результати анкетування вчителів математики щодо їх ставлення до міжпредметної інтеграції у навчанні математики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: міжпредметна інтеграція ; інтегрований підхід у навчанні математики
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 May 2021 19:12
Last Modified: 09 Jun 2021 12:13
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4391

Actions (login required)

View Item View Item