Методи формування соціально адекватної поведінки дітей молодшого шкільного віку

Кролюс, О. В. and Лещинський, О. П. (2018) Методи формування соціально адекватної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 496-498.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-496-498.pdf

Download (313kB) | Preview

Abstract

В статті говориться, що формування соціально адекватної поведінки дитини молодшого шкільного віку має бути важливим аспектом діяльності соціального працівника. Основними методами виявлення, профілактичної та корекційної роботи соціально неадекватної поведінки дітей можуть стати спостереження, бесіда та творчі методи роботи - арттерапія, казкотерапія, ігротерапія.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: профілактична робота ; корекційна робота ; соціально неадекватна поведінка ; діти ; спостереження ; бесіда ; арттерапія ; казкотерапія ; ігротерапія
Subjects: Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 19 Jun 2020 05:20
Last Modified: 19 Jun 2020 05:20
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3806

Actions (login required)

View Item View Item