Орловецька, А. Д. and Єфіменко, А. І. (2018) Фірмовий стиль для закладів туристичного спрямування. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 480-481.
|
Text
rodzinka_2018_2-480-481.pdf Download (501kB) | Preview |
Abstract
Зі статті видно, що фірмовий стиль більш широке і всеосяжне поняття. Розробка фірмового стилю вимагає попередніх маркетингових досліджень, в залежності від видів діяльності в нього включають різні види впливу на цільову аудиторію. Все це має на меті підкреслити унікальність і значимість послуг, що надаються або товару, та ефективно і завуальовано впливати на споживача.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Фірмовий стиль ; заклади туристичного спрямування ; корпоративний імідж ; готелі ; індивідуальність |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 18 Jun 2020 14:06 |
Last Modified: | 18 Jun 2020 14:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3800 |
Actions (login required)
View Item |