Фірмовий стиль для закладів туристичного спрямування

Орловецька, А. Д. and Єфіменко, А. І. (2018) Фірмовий стиль для закладів туристичного спрямування. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 480-481.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-480-481.pdf

Download (501kB) | Preview

Abstract

Зі статті видно, що фірмовий стиль більш широке і всеосяжне поняття. Розробка фірмового стилю вимагає попередніх маркетингових досліджень, в залежності від видів діяльності в нього включають різні види впливу на цільову аудиторію. Все це має на меті підкреслити унікальність і значимість послуг, що надаються або товару, та ефективно і завуальовано впливати на споживача.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Фірмовий стиль ; заклади туристичного спрямування ; корпоративний імідж ; готелі ; індивідуальність
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 18 Jun 2020 14:06
Last Modified: 18 Jun 2020 14:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3800

Actions (login required)

View Item View Item