Гребінюк, М. Г. and Радченко, О. Ю. (2018) Словник-тезаурус термінології маркетингу: поняття “Компанія”. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 120-122.
|
Text
rodzinka_2018_2-120-122.pdf Download (303kB) | Preview |
Abstract
Актуальність дослідження зумовлена здійсненням аналізу поняття компанія, що широко застосовується в термінології маркетингу, з позицій когнітивної лінгвістики, як однієї з провідних мовознавчих течій.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Маркетинг ; компранія ; термінологія ; маркетинговій термінології ; бренд компанії ; маркетинг компанії |
Subjects: | Економічні науки Філологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2020 08:46 |
Last Modified: | 12 Jun 2020 08:47 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3710 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |