Словник-тезаурус термінології маркетингу: поняття “Компанія”

Гребінюк, М. Г. and Радченко, О. Ю. (2018) Словник-тезаурус термінології маркетингу: поняття “Компанія”. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 120-122.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2018_2-120-122.pdf

Download (303kB) | Preview

Abstract

Актуальність дослідження зумовлена здійсненням аналізу поняття компанія, що широко застосовується в термінології маркетингу, з позицій когнітивної лінгвістики, як однієї з провідних мовознавчих течій.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Маркетинг ; компранія ; термінологія ; маркетинговій термінології ; бренд компанії ; маркетинг компанії
Subjects: Економічні науки
Філологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2020 08:46
Last Modified: 12 Jun 2020 08:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3710

Actions (login required)

View Item View Item