Гребінюк, М. Г., Радченко, О. Ю. (2018) Словник-тезаурус термінології маркетингу: поняття “Компанія”. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 120-122.
|
Text
rodzinka_2018_2-120-122.pdf Download (303kB) | Перегляд |
Резюме
Актуальність дослідження зумовлена здійсненням аналізу поняття компанія, що широко застосовується в термінології маркетингу, з позицій когнітивної лінгвістики, як однієї з провідних мовознавчих течій.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Маркетинг ; компранія ; термінологія ; маркетинговій термінології ; бренд компанії ; маркетинг компанії |
| Теми: | Економічні науки Філологічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 12 Черв 2020 08:46 |
| Останні зміни: | 12 Черв 2020 08:47 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3710 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




