Тиха, А. Т., Погрібна, О. О. (2018) SMM-реклама в соціальній мережі INSTAGRAM. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2018» / XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 106-108.
|
Text
rodzinka_2018_2-106-108.pdf Download (379kB) | Перегляд |
Резюме
SMM – це абревіатура англомовної фрази “social media marketing”, що описує просування сайтів у соціальних мережах, на форумах, на порталах і так далі. Таким чином, SMM – метод залучення трафіку користувачів на сайт.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Соціальна мережа ; Instagram ; SMM ; брендінг ; базова вітрина |
| Теми: | Економічні науки Журналістика Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 08 Черв 2020 21:03 |
| Останні зміни: | 08 Черв 2020 21:03 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3693 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




