Рахімова, Ф. У. and Нінова, Т. С. (2019) Педагогічні умови розвитку пам’яті учнів на уроках природознавства в початковій школі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 322-324.
|
Text
rodzinka_2019 -322-342.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Мета статті – дослідження впливу запропонованих педагогічних умов на розвиток короткочасної зорової, слухової і словесно-логічної пам’яті учнів початкових класів на уроках природознавства.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Природознавство ; розвиток ; пам’ять ; учні ; початкова школа |
Subjects: | Природничі науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 05 Jun 2020 18:35 |
Last Modified: | 05 Jun 2020 19:08 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3592 |
Actions (login required)
View Item |