Долошицька, Т. А. and Федоренко, О. Д. (2019) Різновиди рекламних слоганів за функційною спрямованістю. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 332-334.
|
Text
rodzinka_2_2019-332-334.pdf Download (576kB) | Preview |
Abstract
Мета статті полягає у виявленні широкого спектру різних видів слоганів за таким критерієм, як функційне спрямування. Рекламний слоган спрямований передусім на те, щоб позитивно вплинути на адресата та спонукати його до здійснення конкретної практичної дії Слоган відображає рекламну концепцію того чи того товару й політику компанії виробника.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Рекламні слогани ; вербальні елементи ; невербальні елементи ; телереклама ; українська телереклама |
Subjects: | Економічні науки Масова комунікація Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 30 May 2020 05:51 |
Last Modified: | 30 May 2020 05:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3374 |
Actions (login required)
View Item |