Неологізми німецької мови на позначення моди та стилю (на матеріалі гланцевих журналів)

Мархоцька, А. О. and Снісар, А. В. (2019) Неологізми німецької мови на позначення моди та стилю (на матеріалі гланцевих журналів). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 419-420.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-419-420.pdf

Download (884kB) | Preview

Abstract

Сьогодні поняття «неологізм» набуває широкого змісту, оскільки, крім інновацій літературної мови, існує велика кількість одиниць, які знаходяться на «периферії» її системи (терміни, професіоналізми, сленгізми, жаргонізми тощо). Перетворення подібних одиниць на одиниці загальної мови робить їх інноваціями як із позиції розвитку словникового складу, так і у зв’язку з їх сприйняттям як неологізмів більшістю носіїв, оскільки вони були відомі лише незначній їх частині.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: неологізм ; інновація ; нова лексема ; нова семема ; сленгізми ; жаргонізми ; німецька мова
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 27 May 2020 13:37
Last Modified: 27 May 2020 13:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3347

Actions (login required)

View Item View Item