Рекламний дискурс як складова частина мовної картини світу людини (на матеріалах німецькомовної реклами)

Білоус, А. О. and Овсієнко, Л. О. (2019) Рекламний дискурс як складова частина мовної картини світу людини (на матеріалах німецькомовної реклами). Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 401-402.

[img]
Preview
Text
rodzinka_2_2019-401-402.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

В статті розглядається рекламний текст як такий, який передбачає взаємодію мовних та іконічних засобів(фотографій, малюнків, карикатур тощо). У центрі друкованого рекламного тексту, який є об’єктом нашого дослідження, знаходяться малюнок і рекламний слоган, які у взаємодії створюють а трактивне уявлення потенційного споживача про товар або послугу. Текст і малюнок мають формальний, семантичний та прагматичний зв’язок.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: масова комунікація ; реклама ; рекламний дискурс ; споживча реклам ; прагматичний дискурс
Subjects: Економічні науки
Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 27 May 2020 11:58
Last Modified: 27 May 2020 11:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3339

Actions (login required)

View Item View Item