Використання інноваційних інтерактивних технологій гендерної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів

Байдюк, Н. В. (2019) Використання інноваційних інтерактивних технологій гендерної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія Педагогіка та психологія. (№ 1). pp. 59-62.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (19).pdf

Download (300kB) | Preview

Abstract

Інноваційні інтерактивні технології гендерної освіти схарактеризовано як нові освітні практики, спрямовані на поширення ідеї гендерної рівності та підвищення рівня гендерної чутливості шляхом активної взаємодії учасників. До таких форм роботи належать: гендерні кемпи, гендерні квести, флеш-моби, форум-театри, гендерне спортивне орієнтування та ін. Основними критеріями використання інтерактивних технологій гендерної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів є: інноваційність та гнучкість змісту, групова інтерактивна взаємодія, можливість практичного застосування наявних професійних знань, творчий, пошуковий характер діяльності учасників. Розкрито алгоритм, особливості, переваги та недоліки використання технології Open Space («Відкритий простір») та квест-технологіїу процесі формування гендерноїкомпетентності майбутніх педагогів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: полікультурна освіта ; полікультурна підготовка ; полікультурне виховання ; майбутній вихователь ; полікультурне освітнє середовище ; професійна підготовка
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 May 2020 20:18
Last Modified: 14 May 2020 20:18
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2979

Actions (login required)

View Item View Item