Місце і роль осередку гендерної освіти у освітньо-виховному просторі вищого навчального закладу

Байдюк, Н. В. (2016) Місце і роль осередку гендерної освіти у освітньо-виховному просторі вищого навчального закладу. Педагогічний альманах (№ 29). pp. 96-101.

[img]
Preview
Text
cgiirbis_64 (18).pdf

Download (675kB) | Preview

Abstract

У статті об’єктивно обґрунтовано важливу роль осередків гендерної освіти в наданні інформаційно-методичної та науково-практичної підтримки викладацького складу та студентській молоді щодо впровадження в навчально-виховний процес гендерної складової для забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, ліквідації всіх форм дискримінації та запобігання насильству. Значну увагу приділено функціонуванню Центру гендерної освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Визначено, що діяльність Центру зосереджена у трьох основних напрямках: науково-дослідна та навчальна діяльність; консультативна та просвітницька робота; соціальне партнерство.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гендерні взаємини ; гендерний підхід в освіті ; осередок гендерної освіти ; освітньо-виховний простір ; інтерактивні технології
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 14 May 2020 20:10
Last Modified: 14 May 2020 20:10
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2978

Actions (login required)

View Item View Item