Особливості стратегічного управління підприємств молочного сектору

Антонова, І. В. (2014) Особливості стратегічного управління підприємств молочного сектору. Двадцять четверта березнева наукова сесія Осередку Наукового товариства ім. Шевченка у Черкасах : Матеріали доповідей на засіданнях секцій і комісій, 11 -27 березня 2013 р. pp. 178-183. ISSN 978-966-353-375-9

[img]
Preview
Text
маке�82_ntsh_24_llg-178-183.pdf

Download (161kB) | Preview

Abstract

У ході дослідження діяльності та стратегічного управління підприємств молочного сектору було виявлено, що для успішної діяльності підприємств в умовах ринкових відносин постає питання якісного та ефективного планування діяльності. Підприємства розробляють стратегію своєї поведінки на ринку, вивчають конкурентів, виявляють свій потенціал, визначають вплив внутрішнього та зовнішнього середовища.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: стратегічне управління ; підприємства молочного сектору ; ринкові відносини
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 29 Apr 2020 11:22
Last Modified: 15 May 2023 09:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2477

Actions (login required)

View Item View Item