Куліш, І. М. (2017) Роль опорних схем у розвитку комунікативної компетенції у говорінні студентів немовних спеціальностей. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищоїосвіти у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. pp. 243-248.
|
Text
Лингво-2017-рассылка-243-248.pdf Download (345kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається роль використання опорних лексичних схем під час вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами ННІ фізичної культури, спорту і здоров’я. Дослідження свідчить, що використання опорних схем мало позитивний вплив як на успішність та якість навчального процесу, так і на рівень тривожності студентів, що свідчить на користь використання даної методики у процесі вивчення дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування».
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | засоби наочності ; опорні схеми ; успішність ; якість навчального процесу ; рівень тривожності |
Subjects: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 Apr 2020 09:31 |
Last Modified: | 22 Apr 2020 09:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2246 |
Actions (login required)
View Item |