Роль опорних схем у розвитку комунікативної компетенції у говорінні студентів немовних спеціальностей

Куліш, І. М. (2017) Роль опорних схем у розвитку комунікативної компетенції у говорінні студентів немовних спеціальностей. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищоїосвіти у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. pp. 243-248.

[img]
Preview
Text
Лингво-2017-рассылка-243-248.pdf

Download (345kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається роль використання опорних лексичних схем під час вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами ННІ фізичної культури, спорту і здоров’я. Дослідження свідчить, що використання опорних схем мало позитивний вплив як на успішність та якість навчального процесу, так і на рівень тривожності студентів, що свідчить на користь використання даної методики у процесі вивчення дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: засоби наочності ; опорні схеми ; успішність ; якість навчального процесу ; рівень тривожності
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 Apr 2020 09:31
Last Modified: 22 Apr 2020 09:32
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2246

Actions (login required)

View Item View Item