Некоз, І. В. (2018) Роль конференцій у вивченні іноземних мов студентами немовних спеціальностей. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. pp. 204-209.
|
Text
Лингво-2018 + ISBN рассылка-204-209.pdf Download (187kB) | Preview |
Abstract
Проаналізовано стан навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей та запропоновано шляхи увдосконалення вивчення іноземної мови професійного спрямування. Підкреслюється, що одним із важливих шляхів удосконалення професійної туристичної освіти є вивчення іноземної мови не тільки як засобу спілкування, а й як джерела культури, традицій та особливостей тої чи іншої спільноти. Наголошується,що проведення студентських наукових конференцій сприяє формуванню професійної компетенції й особистісних якостей майбутніх спеціалістів. Наукові конференції стають для студентів засобом саморозвитку, створюють додаткову мотивацію до професійного росту, що сприяє формуванню професійноїготовності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 Apr 2020 09:21 |
Last Modified: | 22 Apr 2020 09:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2245 |
Actions (login required)
View Item |