До проблеми розробки програм з іноземної мови професійного спрямування у світлі новацій в освітньому процесі України

Куліш, І. М. (2018) До проблеми розробки програм з іноземної мови професійного спрямування у світлі новацій в освітньому процесі України. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти у контексті Болонського процесу та Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. pp. 171-176.

[img]
Preview
Text
Лингво-2018 + ISBN рассылка-171-176.pdf

Download (181kB) | Preview

Abstract

Розглядається проблема вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей у закладах вищої освіти на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Роль та потенціал викладання англійської мови професійного спрямування має державне значення для України та багатьох інших країн. Зосереджено увагу на новаціях, пов’язаних із запровадженням випробувань для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти за технологією ЗНО, проблемах підготовки студентів до вступного іспиту з іноземної мови, звернуто увагу на розробку програми навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» для студентів 4-го курсу закладу вищої освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інноваційний підхід ; іноземна мова професійного спрямування ; єдиний вступний іспит з іноземноїмови ; технологія ЗНО ; розробка програми
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 Apr 2020 09:06
Last Modified: 22 Apr 2020 09:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2244

Actions (login required)

View Item View Item