Крицька, І. А. (2018) Викладання іноземних мов студентам факультетів туристичного менеджменту в контексті євроінтеграції. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти у контексті Болонського процесута Загальноєвропейських Рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов. pp. 166-171.
|
Text
1Лингво-2018 + ISBN рассылка-166-171.pdf Download (183kB) | Preview |
Abstract
Активний курс України на євроінтеграцію та приєднання до Болонського процесу вимагає радикальних змін щодо підходів викладання іноземної мови за професійним спрямуванням, активізації новітніх технологій навчання. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій сприяв появі новітньої ідеології та нової системи, названої електронним туроперейтингом, що потребує радикального підходу до підготовки фахівця, який повинен володіти знаннями з ІКТ та знаннями іноземних мов. Аналізується використання професійно-орієнтованого навчання, на основі якого визначено відповідні форми, прийоми та засоби навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 Apr 2020 08:49 |
Last Modified: | 22 Apr 2020 08:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2243 |
Actions (login required)
View Item |