До проблеми розробки освітньо-наукової програми аспірантури: складова здобуття мовленнєвих компетентностей

Куліш, І. М. (2017) До проблеми розробки освітньо-наукової програми аспірантури: складова здобуття мовленнєвих компетентностей. Діалогічний простір взаємодії суб’єктів освітнього процесу: філософський, соціокультурний і психодидактичний аспекти : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнських педагогічних читань, присвячених 295-річчю дня народження Григорія Сковороди. pp. 106-109.

[img]
Preview
Text
Куліш-тези.pdf

Download (164kB) | Preview

Abstract

Програма курсу охоплює навчальний матеріал чотирьох типів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, письмо та аудіювання). Таким чином, освітньо-наукова програма аспірантури закладу вищої освіти має включати одну із складових, яка передбачає набуття аспірантами мовних компетентностей, достатніх для представлення та обговорення результатів своєї наукової роботи іноземною мовою в усній та письмовій формі, а також для повного розуміння іншомовних наукових текстів з відповідної спеціальності. Першим кроком розробки навчальної програми традиційно є вивчення потреб аспірантів. Ці потреби зумовлюють формулювання певних цілей. Викладання професійно орієнтованої англійської мови базується на набутих мовних знаннях та навичках і спрямовується на набування умінь необхідних для наукової діяльності.

Item Type: Article
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 Apr 2020 05:57
Last Modified: 22 Apr 2020 09:41
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2236

Actions (login required)

View Item View Item