Садова, Г. Ю. (2009) Специфіка фоносемантики назв виробів харчової промисловості. Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. № 169.
|
Text
169-106-111.pdf Download (540kB) | Preview |
Abstract
Статтю присвячено виявленню особливостей фоносемантики назв виробів харчової промисловості. На матеріалі назв продуктів харчування, що рекламуються на Україні, проведено аналіз їх фоносемантичного впливу за допомогою комп’ютерної програми ВААЛ та психолінгвістичного експерименту
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | фоносемантика ; фоносемантичний вплив ; психолінгвістичний експеримент ; рекламне ім’я ; звук |
Subjects: | Філологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 16 Apr 2020 19:32 |
Last Modified: | 16 Apr 2020 19:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2184 |
Actions (login required)
View Item |