Роль маркетингу в управлінні якістю готельних послуг

Бутенко, Л. Ю. (2011) Роль маркетингу в управлінні якістю готельних послуг. Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції "Туристичний та готельно-ресторанний бізнес і Україні" : проблеми розвитку та регулювання : 16-18 березня 2011 року. pp. 210-212.

[img]
Preview
Text
Бутенко_Л.Ю._Роль_Маркетингу.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

В статті говориться про роль маркетингу в готельному бізнесі. Якість послуг в готельному господарстві складається з таких компонентів: особливостей і властивостей готельного продукту, суспільної (естетичної) якості, функціональної і технічної якості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Маркетинг і готельні послуги ; управління якості послуг ; координація між службовцями і гістьми ; готельне господарство
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 06 Oct 2014 07:36
Last Modified: 06 Oct 2014 07:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/179

Actions (login required)

View Item View Item