Бутенко, Л. Ю. (2011) Роль маркетингу в управлінні якістю готельних послуг. Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції "Туристичний та готельно-ресторанний бізнес і Україні" : проблеми розвитку та регулювання : 16-18 березня 2011 року. pp. 210-212.
|
Text
Бутенко_Л.Ю._Роль_Маркетингу.pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
В статті говориться про роль маркетингу в готельному бізнесі. Якість послуг в готельному господарстві складається з таких компонентів: особливостей і властивостей готельного продукту, суспільної (естетичної) якості, функціональної і технічної якості.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Маркетинг і готельні послуги ; управління якості послуг ; координація між службовцями і гістьми ; готельне господарство |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 06 Oct 2014 07:36 |
Last Modified: | 06 Oct 2014 07:36 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/179 |
Actions (login required)
View Item |