Роль М. М. Лисенка у формуванні змісту та методики вивчення історії в загальноосвітній школі України у 60-80-роки XX ст.

Горбатюк, О. В. (2009) Роль М. М. Лисенка у формуванні змісту та методики вивчення історії в загальноосвітній школі України у 60-80-роки XX ст. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (166). pp. 40-46.

[img]
Preview
Text
166-40-46.pdf

Download (524kB) | Preview

Abstract

Дана стаття висвітлює одне з найважливіших питань історії вітчизняної методики – запровадження історії України як окремого предмета вивчення в радянську систему навчання історії та визначення внеску М. Лисенка в це значуще перетворення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: історія України; радянська система навчання ; М. Лисенко
Subjects: Historical sciences
Divisions: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Jul 2019 11:26
Last Modified: 14 Apr 2020 18:15
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1624

Actions (login required)

View Item View Item