Нікулочкіна, О. В. (2009) Застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). pp. 89-93.
|
Text
142-87-91.pdf Download (612kB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито основи застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів усистемі післядипломної педагогічної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інформаційна компетентність вчителя ; вчитель початкових класі |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 05 Jul 2019 11:42 |
Last Modified: | 05 Jul 2019 11:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1541 |
Actions (login required)
View Item |