Застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів

Нікулочкіна, О. В. (2009) Застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (142). pp. 89-93.

[img]
Preview
Text
142-87-91.pdf

Download (612kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито основи застосування кваліметричного підходу для визначення рівня розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів усистемі післядипломної педагогічної освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформаційна компетентність вчителя ; вчитель початкових класі
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 05 Jul 2019 11:42
Last Modified: 05 Jul 2019 11:42
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1541

Actions (login required)

View Item View Item