Рибалка, Л. В. (1997) Індивідуалізація навчання як умова формування готовності майбутніх педагогів до неперервної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Психолого-педагогічні науки (Вип. 4). с. 85-88.
| 
 | Text ribalka_5.pdf Download (2MB) | Перегляд | 
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | неперервна освіта ; індивідуалізація ; творчість ; ініціативність ; культура пошуку ; студент і неперервна освіта | 
| Теми: | Філологічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 03 Лип 2018 13:35 | 
| Останні зміни: | 03 Лип 2018 13:50 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1117 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



