Репозитарій ЧНУ

Елементи, в которих рік: Не зазначено

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: А | Б | Г | Е | К | Р | Т | Ш
Число елементів: 10.

А

Атаманчук, Ю. М. Особливості організації самостійної роботи студентів в інформаційно-навчальному середовищі університету. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 7-13.

Б

Бальон, Я. Г., Сімуров, О. В. Синтез та біологічні властивості цукрозамінників. Вісник Черкаського університету. Серія Хімічні науки (Вип.87). с. 54-63.

Г

Горбатих, В. В. Арт-терапія в соціалізації дітей дошкільного віку. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№121). с. 47-50.

Гоцуляк, В. В. Сучасний теоретико-методологічний погляд на велику реформу 1861 р.: історіографічний аспект. Гуржіївські історичні читання, Вип. 4. с. 25-26.

Е

Емец, О. А., Емец, А. О. Общий многогранник размещений: подсчет вершин. Вісник Черкаського університету, Серія Прикладна математика. Інформатика (1-2). с. 51-58.

К

Кучай, Т. Р. Аналіз систем освіти Японії і України. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 571-575.

Р

Рибалка, Л. В. Педагогічні аспекти індивідуалізації навчання в умовах інтеграції в освітньо-наукову систему. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 101). с. 2007.

Т

Тарасенкова, Н. А. Характеристики університетського курсу " Методика викладання математики у вищих навчальних закладах". Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (126 Б). с. 1-6.

Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А. Проблема формування і розвитку логічного мислення учнів у контексті суб'єкта спеціалізації в середній школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 33-40.

Ш

Шульга, Н. В. Теоретичні засади полікультурної освіти в сучасній педагогічній науці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 159-162.

Цей список був створений у Sat Nov 17 09:18:10 2018 EET.