Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Якісний аналіз нелінійної дифузійної моделі продажу товару з використанням реклами

Денисенко, В. С., Атамась, В. В., Денисенко, В. О. (2018) Якісний аналіз нелінійної дифузійної моделі продажу товару з використанням реклами. Вісник Черкаського університету. Серія Фізико-математичні науки (№ 1). с. 99-112.

[img] Text
yakisnii_2018.pdf

Download (366kB)

Резюме

В роботі здійснено якісний аналіз нелінійної динамічної дифузійної моделі продажу товару з використанням ефекту реклами. За допомогою першого методу Ляпунова досліджено стійкість положення рівноваги системи рівнянь збуреного руху (стійкість за лінійним наближенням). Побудовано область асимптотичної стійкості. За допомогою другого методу Ляпунова встановлено асимптотичну стійкість особливої точки в критичному випадку. Показано, що межа області асимптотичної стійкості є безпечною та присутня м’яка втрата стійкості. Доведено існування стійкого граничного циклу (біфуркація Хопфа). Факт існування циклу також був встановлений на основі теореми Пуанкаре-Бендіксона. За допомогою нормальної форми Пуанкаре визначено параметри автоколивань та граничного циклу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: дифузійна модель інновацій ; асимптотична стійкість за Ляпуновим ; граничний цикл ; біфуркація Хопфа
Теми: Економічні науки
Фізико-математичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Жов 2020 13:35
Останні зміни: 16 Жов 2020 13:36
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/4081

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу