Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Мультимедійні публікації комерційного спрямування

Вовк, В. О., Нестеренко, О. А. (2019) Мультимедійні публікації комерційного спрямування. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 330-331.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-330-331.pdf

Download (568kB) | Перегляд

Резюме

Мета статті полягає у вивченні специфіки продукування мультимедійних публікацій комерційного спрямування.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Комерційний сторителінг ; онлайн-сторителінг ; мультимедійні публікації ; комерційні лонгриди ; просування продукції чи бренду ; ринок
Теми: Економічні науки
Масова комунікація
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 30 Трав 2020 05:40
Останні зміни: 30 Трав 2020 05:40
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3373

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу