Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Словник-тезаурус англійської термінології маркетингу: поняття конкуренція

Романюк, Т. С., Радченко, О. Ю. (2019) Словник-тезаурус англійської термінології маркетингу: поняття конкуренція. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 395-397.

[img]
Перегляд
Text
rodzinka_2_2019-395-397.pdf

Download (610kB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться про те, що одним із основних завдань сучасної термінології є створення словників-тезаурусів термінологічних понять, які дадуть змогу систематизувати знання, полегшити процес навчання та будуть корисними для перекладачів, маркетологів та бізнесменів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Англійська маркетингова термінологія ; конкуренція ; словник-цезаурус
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 27 Трав 2020 11:38
Останні зміни: 23 Квіт 2021 10:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3337

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу