Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Білінгвізм майбутнього вчителя іноземної мови як діалог цінностей двох культур

Дьоміна, В. В. (2016) Білінгвізм майбутнього вчителя іноземної мови як діалог цінностей двох культур. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 15). с. 32-37. ISSN 2076-586Х

[img]
Перегляд
Text
Макет_Педагогика_15_Шпак-32-37.pdf

Download (358kB) | Перегляд

Резюме

Розкрито поняття білінгвізм, білінгвальна культура спілкування та її особливості. Установлено змістові характеристики та взаємозв’язок. Обґрунтовано визначення білінгвізму як компонента загальної культури спілкування майбутнього вчителя, потрібного для обміну інформацією та досвідом між представниками білінгвокультур засобами рідної та іноземної мов. Доведено, що процеси глобалізація культур різних країн, розширення кола спілкування майбутніх вчителів, еміграція населення, збільшення ділових й особистісних контактів із носіями інших культур зумовлюють необхідність вивчення іноземних мов. Показано, що перед науковцями постають нові педагогічні завдання, які пов’язані з формуванням білінгвальної культури спілкування в майбутніх учителів іноземної мови. Визначена специфіка професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови, яка полягає в необхідності білінгвального спілкування, результативність якого залежить від рівня оволодіння комунікативно-мовними уміннями і здатності організувати мовну взаємодію. Представлено один із можливих способів формування білінгвальної культури спілкування у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності, що полягає у використанні моделі формування комунікативно-мовних білінгвальних умінь. Саме ця система білінгвальної підготовки дозволяє шляхом пізнання загальних законів культури спілкування та конкретизації їх основних положень визначити специфіку двомовного спілкування.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: білінгвізм ; білінгвальне спілкування ; білінгвальна культура спілкування ; культура ; майбутні вчителі іноземної мови ; педагогіка ; полікультурний простір ; інтеграційні процеси
Теми: Філологічні науки > Іноземна філологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Квіт 2020 10:44
Останні зміни: 17 Квіт 2020 10:44
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2206

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу