Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму

Рибачук, К. В. (2008) Процес навчання майбутніх учителів на засадах критичної педагогіки та соціал-конструктивізму. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 126). с. 123-128.

[img]
Перегляд
Text
126-123-128.pdf

Download (515kB) | Перегляд

Резюме

Дана стаття досліджує, розкриває і аналізує процес навчання майбутніх вчителів на принципах критичної педагогіки і соціал-конструктівізму які використовуються американськими педагогами при підготовці майбутніх вчителів до здійснення майбутньої професійної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: педагогіка критична ; система освіти США ; концепція американської освіти
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Лип 2018 12:27
Останні зміни: 12 Лип 2018 12:27
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1213

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу