Онопрієнко, О. В. (2007) Критерії та рівні сформованості базових професійних компетентностей майбутнього учителя фізичної культури. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 115). с. 73-79.
|
Text
115-73-79.pdf Download (490kB) | Перегляд |
Резюме
У статті охарактеризовано інтегративні критерії (образ “Я”, сприйняття, оцінка, вибір), а також окреслено рівні (інтуїтивний, нормативний, креативний) сформованості базових професійних компетентностей майбутнього вчителя фізичної культури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інтегративні критерії ; вікові групи особливості ; модель педагогічного процесу ; Я-концепція ; студентський вік |
Теми: | Фізкультура і спорт Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут фізичної культури, спорту і здоров’я |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Черв 2018 10:55 |
Останні зміни: | 18 Черв 2018 10:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/993 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |