Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Характеристика феномену “підтримка дітей з особливими потребами” в американській та вітчизняній педагогічній науці й практиці

Безлюдний, Р. О. (2012) Характеристика феномену “підтримка дітей з особливими потребами” в американській та вітчизняній педагогічній науці й практиці. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 7-11.

[img]
Перегляд
Text
3-(216)-7-11.pdf

Download (508kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто феномен піідтримки дітей з особливими потребами в американській та вітчизняній педагогічній науці. Висвітлено сутність понять “соціалізація”, “підтримка особистості в соціумі”, “соціально-педагогічна підтримка”, “соціально-педагогічний супровід”, “соціально-педагогічна допомога”, “соціально-педагогічний захист” та “соціально-педагогічне обслуговування”, “соціально-педагогічні послуги”.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: підтримка дітей з особливими потребами, соціалізація, підтримка особистості в соціумі ; соціально-педагогічна ; підтримка ; супровід ; допомога ; захист ; обслуговування ; послуги
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Черв 2018 12:33
Останні зміни: 12 Черв 2018 12:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/926

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу