Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Наступність математичної підготовки майбутніх економістів у контексті принципу фундаменталізації змісту освіти

Дворянин, Т. (2012) Наступність математичної підготовки майбутніх економістів у контексті принципу фундаменталізації змісту освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 28-30. ISSN кого

[img]
Перегляд
Text
3-(216)-27-30.pdf

Download (508kB) | Перегляд

Резюме

У статті визначено основні напрями наступності математичної підготовки майбутніх економістів у ліцеях та вищих навчальних закладах з опорою на принцип фундаменталізації змісту освіти. Виявлено значущість засвоєння основ математичних наук у загальному та професійному розвитку особистості

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: громадянське виховання ; американська школа ; шкільна практика
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Черв 2018 12:12
Останні зміни: 12 Черв 2018 12:12
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/922

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу