Дворянин, Т. (2012) Наступність математичної підготовки майбутніх економістів у контексті принципу фундаменталізації змісту освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 28-30. ISSN кого
|
Text
3-(216)-27-30.pdf Download (508kB) | Перегляд |
Резюме
У статті визначено основні напрями наступності математичної підготовки майбутніх економістів у ліцеях та вищих навчальних закладах з опорою на принцип фундаменталізації змісту освіти. Виявлено значущість засвоєння основ математичних наук у загальному та професійному розвитку особистості
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | громадянське виховання ; американська школа ; шкільна практика |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 12:12 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 12:12 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/922 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |