Горбенко, О. Б. (2012) Музично-виконавська компетентність у структурі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 24-26.
|
Text
3-(216)-24-26.pdf Download (486kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкривається сутність музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Універсальними в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців визначаються метод музично-теоретичного аналізу, метод художніх аналогій, метод художньо-творчих проектів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | музично-виконавська компетентність ; художньо-інтерпретаційні вміння ; комплексно-інтеграційна технологія ; педагогічні умови ; майбутні вчителі музики |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 12:08 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 12:08 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/921 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |