Воскобойнікова, Г. Л. (2012) Компонентна структура медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 21-24.
|
Text
3-(216)-20-24.pdf Download (507kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена актуальній науково-педагогічній проблемі удосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів шляхом упровадження компетентнісного підходу. Автором визначено структуру медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи сукупністю компонентів: аксіологічного; когнітивного, змістово-організаційного, технологічного, критеріально-моніторинго-оцінного, які мають відповідні критеріальні ознаки – якісні характеристики, за якими здійснюється оцінювання та діагностика сформованості медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі їх професійної підготовки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | компетентнісний підхід ; професійна підготовка ; структурні компоненти, медико-валеологічна компетентність ; аксіологічний компонент ; когнітивний компонент ; змістово-організаційний компонент ; технологічний компонент ; критеріально-моніторингово-оцінний компонент ; майбутні учителі початкової школи |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 12:02 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 12:03 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/920 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |