Білоконний, С. П. (2012) Способи організації взаємодії викладача і студентів у навчально-виховному процесі вищої педагогічної школи. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 15-18.
|
Text
3-(216)-15-18.pdf Download (498kB) | Перегляд |
Резюме
Автор статті досліджує проблему організації навчально-виховного процесу вищої педагогічної школи у парадигмі особистісно орієнтованого навчання. У статті проаналізовано способи організації взаємодії його суб’єктів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | взаємодія ; суб’єкт-суб’єктні стосунки ; навчально-виховний процес ; вища педагогічна школа |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 11:53 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 11:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/918 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |