Павлюк, В. І. (2012) Роль канадських університетів у становленні та розвитку системи багаторівневої педагогічної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 89-94.
|
Text
3-(216)-89-94.pdf Download (514kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена питанню визначення ролі канадських університетів у становленні та розвиткові системи багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. Розкрито структуру та специфіку формування навчальних програм з освітньо-кваліфікаційних рівнів: бакалавр, магістр, доктор. Виділено перспективні шляхи застосування канадського досвіду організації багаторівневої професійної підготовки майбутніх учителів в університетах для української системи вищої педагогічної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | система ; навчальна програма ; глоболізаційні процеси ; педагогічна освіта ; кваліфікація |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 11:12 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 11:12 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/910 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |