Нос, Л. (2012) Вплив урядових освітніх структур Канади на професійний розвиток вчителів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 82-85.
|
Text
3-(216)-82-85.pdf Download (497kB) | Перегляд |
Резюме
Розглядаються підходи освітніх структур Канади до організації професійного навчання вчителів. Представлено систему неперервної професійно-педагогічної освіти цієї країни. Здійснено аналіз технологій, описано форми та методи що сприяють професійному розвитку вчителів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | фізична культура ; молодь ; духовний розвиток людини |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 09:04 |
Останні зміни: | 17 Лип 2019 09:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/908 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |