Шавровська, Н. В. (2012) Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 138-141.
|
Text
3-(216)-138-141.pdf Download (493kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядаються проблеми підвищення ефективності роботи педагога з обдарованими дітьми та молоддю. Прояв таких рис як лабільність психіки та поведінки педагогів, сприятимуть повноцінному розвитку природних задатків учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | обдаровані діти ; педагог ; учні |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 11:00 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 11:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/907 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |