Шавровська, Н. В. (2012) Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 138-141.
|
Text
3-(216)-138-141.pdf Download (493kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглядаються проблеми підвищення ефективності роботи педагога з обдарованими дітьми та молоддю. Прояв таких рис як лабільність психіки та поведінки педагогів, сприятимуть повноцінному розвитку природних задатків учнів.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | обдаровані діти ; педагог ; учні |
| Теми: | Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 12 Черв 2018 11:00 |
| Останні зміни: | 12 Черв 2018 11:00 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/907 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




