Ткаченко, Л. М. (2012) Вирішення питань інтелектуально-творчої обдарованості особистості у психолого-педагогічній науці США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 119-123.
|
Text
3-(216)-119-123.pdf Download (506kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто основні тенденції та теорії вивчення феномену інтелектуально-творчої обдарованості особистості у системі освіти й науки Сполучених Штатів Америки. Подано аналіз головних понять: „здібності”, „талант”, „геніальність”, „обдарованість”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | обдарованість ; освіта ; Сполучені Штати Америки |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 10:24 |
Останні зміни: | 15 Черв 2018 13:07 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/901 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |