Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Вирішення питань інтелектуально-творчої обдарованості особистості у психолого-педагогічній науці США

Ткаченко, Л. М. (2012) Вирішення питань інтелектуально-творчої обдарованості особистості у психолого-педагогічній науці США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 119-123.

[img]
Перегляд
Text
3-(216)-119-123.pdf

Download (506kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто основні тенденції та теорії вивчення феномену інтелектуально-творчої обдарованості особистості у системі освіти й науки Сполучених Штатів Америки. Подано аналіз головних понять: „здібності”, „талант”, „геніальність”, „обдарованість”.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: обдарованість ; освіта ; Сполучені Штати Америки
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Черв 2018 10:24
Останні зміни: 15 Черв 2018 13:07
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/901

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу