Степанюк, К. І. (2012) Сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 116-119.
|
Text
3-(216)-116-119.pdf Download (510kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти. Проаналізовано взаємозв’язок термінів „проект”, „метод проектів”, „проектна діяльність”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | обдарованість ; освіта ; Сполучені Штати Америки |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 10:20 |
Останні зміни: | 12 Черв 2018 10:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/900 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |